🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابروکمان

(ثبت: 209650) اردیبهشت 15, 1398 

به دست خود بگیرد چون کمان ابرو کمانش را
زند بر سینه ام چون تیر می بوسم دهانش را

شنیدم مزرعه داری برایش خود کشی کرده
میان گرگها تقسیم کردم استخوانش را

سحر بادی پریشان کرد مویش را همانساعت
به دست یک تبر دادم درختان جوانش را

خدارا هم ببینم بر گل رویش نظر دارد
بریزم روی همدیگر تمام کهکشانش را

میان خواب دیدم قطره ای افتاده بر رویش
پر از رنگین کمان کردم زمین وآسمانش را

شبیه برگ سرما دیده ای در حسرتش مردم
شبی که غنچه ای بوسید روی ارغوانش را

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 15, 1398

    سلام و ارادات جناب عباسی مقدم عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    درود بر شما🌿💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 15, 1398

    درود بر شما
    بیت دوم خیلی زیباست🌺👏👏👏

  3. علی رفیعی

    اردیبهشت 15, 1398

    سلام و درود استاد
    بسیارزیبا
    دستمریزاد
    در پناه خدا
    🌷🌷🌷🌷🌷

  4. فائزه ناظر

    اردیبهشت 15, 1398

    درودتان باد بسیار زیباست 💐💐

  5. مریم محبوب

    اردیبهشت 16, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷

    عالی بود 🌹

    دستمریزاد 🌹🌹🌹

  6. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 16, 1398

    سلام بر شاعر فرهیخته استاد عباسی عزیز
    به یاری پروردگار پاک بر آن شدیم که انجمنی ادیبانه و شاعرانه در فضای مجازی بنا کنیم تا ارتباط دوستان شاعر با یکدیگر بیشتر و بیشتر شود و همه از تجارب و آثار هم بهرمند شوند.
    وظیفه دارم از حضرتعالی برای عضویت و انتشار آثار فاخرتان در وبلاگ انجمن(انوشا مخفف انجمن نیسندگان و شاعران ایران)دعوت بعمل آورم.
    حضورتان غنیمتی است که ما را در ادامۀ راه امیدوار و مصمم تر می کند.:
    anoosha.blogfa.com
    مقدمتان گلباران

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا