🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اذیّت همچو والی پارسایان

(ثبت: 221364) بهمن 13, 1398 

 

به شادی آن فقیرانی نگاهی
زمان آید به دور از هر گناهی

نمایان آن سماوی زندگی را
ز ایشان سلطنت ، سلطان کماهی

همان روزی چه ماتم خلق هایی
جدا از غم گریز از ناله ، آهی

زمین میراث از آن بندگانی
زبانزد نرمخو دور از نواهی

نمایان آن عدالت محوری هان
به دست عادل کسی حق را گواهی

رحیمان پاکدل هر یک عزیزی
به حرمت بینِ خلقی در پناهی

چه صالح بنده ای جویای صلحی
عدالت گستری دور از تباهی

اذیّت همچو والی ، پارسایان
که هر یک آسمانی پادشاهی

ولی اله بایبوردی

04 / 10 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 13, 1398

    درود بر شما

    ممنونم از اشتراک گذاری آقای بایبوردی بزرگوار

    قلمتان همواره سبز و نویسا

    💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 14, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از حضورتان

      سپاس

      شادکام باشید

      🌈🌈🌈🌸🌈🌈🌈

  2. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید

  3. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا