🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اربعین حسینی

(ثبت: 2671) آبان 1, 1395 
اربعین حسینی

واي چه غلغله ايي بر پا ميشود
                         سيل عشاق  حسين در اربعين برپا ميشود
عاشقان نجف تا کرببلاي حسيني را
                       با دل سوزگداز و غم ارباب رها   ميشوند
اين چه سريست در عالم شيعه ي ناب
                           کربلاي حسيني براي شيعه خدا ميشود
سربه سر همه شيداي خدايي دان
                            آن خدا در کرببلا براي شيعه وا ميشود
تمام ملائکه در حرم ارباب حسين
                               منتظر تشريف فرمايي همه ما ميشوند
در پي پذيرايي و استقبال اززوار
                             همه ملک و ملکوت  ايستاده پا مي شوند
خاک و قدم زوار امام حسين شهيد
                               بر تن انس و اجنه هميشه دوا مي شود
لشکر چند ميليوني حسين بن علي
                                  در  هستي به چه عظمتي برپا ميشود
بارالها علي بيچاره عاشق حسينت
                                محضر امام حسين برسم چه ها ميشود
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا