🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اری سهراب

(ثبت: 1341) اردیبهشت 8, 1395 
اری سهراب

یا حق

اری سهراب..

زندگی زیباست..

اما!!

به شرطی که شقایق باش..

که حبابی زیبا..

روی ابی,ابی..

روی یک تکه ی سنگ..

یا که یک تکه ی یخ..

شایدم تکه ی چوب..

که بخواند از من..

از تو درد کشیده اما..

نم نمک دلتنگی..

گاه گاهی نمایان بشود..

اری سهراب..

پشت ان دریاها..

نه شهری ست نه ده..

نه قایق نه حباب..

نه مهری نه شراب..

و نه یک کامی اب..

پشت ان دریاها..

غصه ست..

غصه از بهر شراب..

تو ندیدی سهراب..

که شکستند قایق..

تو که رفتی سهراب..

کاش که بودیم لایق..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 10, 1395

    سلام متین بانو

    زیباست

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا