🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ازباغ عشق سیب برایم بیاورید

(ثبت: 2902) آذر 14, 1395 

از باغ عشق سیب برایم بیاورید

ازدست آن حبیب برایم بیاورید

بیمارچشمهای خمارم زشهرعشق

ای عاشقان طبیب برایم بیاورید

برشانه های عاشقتان درشبی بلند

گیسوی دلفریب برایم بیاورید

درتنگ نای قافیه مانده ست این دلم

گلواژه ای نجیب برایم بیاورید  

پیچیده است عطر خوش دوست دردلم

زان عطر بس عجیب برایم بیاورید

گر ازسرای دوست پیامی نیامده ست

دشنامی ازرقیب برایم بیاورید

رفت ازدلم شکیب که یارم نیامده ست

جامی پرازشکیب برایم بیاورید

جانم به لب رسیده ببینید عاشقان

از باغ عشق سیب برایم بیاورید

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 16, 1395

    سلام و درود بر سید بزرگوار

    مانند همیشه زیبا سروده اید

    در پناه خدا شاد زی

    • درود جناب استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید

       خداوندنگهدارتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا