🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ازخودم

(ثبت: 222746) اسفند 2, 1398 
ازخودم

 

از خودم
می گذرم
از سطر های دلتنگی
و
این حوض باران
چه بی ضربان میرقصد
این تکرار بی امید
بی گریز از سکوت
در فرسنگها خواب ماه
و
جرقه ی خیس
عاطفه ی این ستاره ها
که
دهان غزل شان
بو گرفته
از آب تلخ مرداب
بی آنکه
روح …
تکه ، تکه شده ام را
بفهمد آینه

#حامی_شریبی

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 2, 1398

    دهان غزل شان
    بو گرفته
    از آب تلخ مرداب

    فکرهای مردابی

    دلنمیراد استاد

    امان از افکار مردابی

    تقدیمی : 🌸

    پایکوبی موج بحری را نگاه
    عکس دلبر آسمانی همچو ماه

    روی آب افتاده زیبا جلوه ای
    جلوه آرایی کند دوری ز آه

    ولی اله بایبوردی

    02 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃🍃

    • حامی شریبی

      اسفند 2, 1398

      حضور همیشه و درخشان سربدار قلم جناب استاد بایبوردی عزیز کنار شعرهایم هوای تازگی ست که به آن افتخار دارم
      درودتان باد بزرگمهر 🌹🌹

  2. محمدرضا نعمت پور

    اسفند 2, 1398

    درودها
    زیبا بود همراه با عنصر خیال
    که به دلم نشست
    اما
    شعر به این زیبایی چرا بیش از اندازه سطرها را پلکانی کرده ای؟
    با عرض معذرت
    شادزی

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸

  3. حامی شریبی

    اسفند 2, 1398

    سلام و درود
    به شاعر خوب اندیش جناب نعمت پور عزیز
    ممنونم از چشم رنجه جنابعالی

    برش زدن و ایجاد وقفه اجزا درشعر برای القا و برجسته کردن پیام حائز اهمیت است اگرچه قانون ویژه ای برای اینکار وجود ندارد
    برش اجزا واحدهای تصویری برای دیداری کردن تصاویر شاعرانه و نیز برش اجزا واحدهای زبانی به منظور تکیه و تاکید بر آنها و همچنین اجزا واحدهای موسیقایی برای برجسته کردن و هماهنگی آوایی بوجود می آید

    درودتان باد

  4. مینا یارعلی زاده

    اسفند 3, 1398

    “از خودم
    می گذرم
    از سطر های دلتنگی
    و
    این حوض باران”
    به به زنده باشید شاعرترین
    👏👏👏👏
    از شعرهایتان نمی شود گذشت اما
    همیشه خواندنی، همیشه زیبا
    پر از احساس و عاطفه
    درود بر شاعر شعرهای شیشه ای
    🌷🌷🌷🌷

  5. حامی شریبی

    اسفند 3, 1398

    سلام
    بربانوی قلم واژه ی خوب نخلهای سوخته
    حضورتان هوای تازگی ست
    که به آن افتخار دارم
    ممنونم که هستید🌹🌹🌹

  6. سعید فلاحی

    اسفند 3, 1398

    سلام

    در پناه خدا👏👏🍃

    • حامی شریبی

      اسفند 4, 1398

      درود
      سپاس
      از عطر حضورتان
      🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا