🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ازهرطرف می خوانمت آقایی

(ثبت: 210217) خرداد 4, 1398 

ازهرطرف می خوانمت آقایی

تو سیدی تو سروری مولایی

محبوب هر دلی که خدا با اوست

تو معنی عمیق تولایی

تو منتقم به خون حسینی وُ

مصداق ناب اصل تبرایی

در باغ عشق دوست، تو زیباتر

سرو بلند قامت رعنایی

تو فخرشیعه ای که می گوید:

تو آخرین منجی دنیایی

خون است دل شیعه ،چرا اینجا

ای آرزوی شیعه نمی آیی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1398

    درود بر شما🌺
    اجرتان با آقا🌺
    شعر زیبایی سرودید بر وزن مستفعلن مفاعل مفعولن
    که انصافا وزن دشواری ست فقط گاهی از این وزن خارج شده اید مثلا در مصراع قبل از آخر.🌺

  2. درود جناب مهدی پور عزیز
    سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی

    برقرارباشید

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    خرداد 5, 1398

    درودها برشما
    زیباست

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1398

    درود بر شما جناب ابوطالب نژاد عزیز

    موید باشید💐💐💐💐💐

  3. درود جناب رضاپور عزیز
    سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
    فکرکنم اگردرنحوه خوانشتون دقت بفرماییدمشکل وزنی مشاهده نمی نمایید
    برقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا