🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از آبادانی_ويران

(ثبت: 250494) شهریور 7, 1401 

 

بید و باد

رود شاد

مرغان‌ از غم آزاد

و از این دست، دشتی مست

مانند جان سرمست

مجنون و وامق و فرهاد

از میِ انوارِ جانان

شیدا، از شادی_حیران

از آبادانی_ويران

ساغر، از مستی افتاد

رازی (/راضی) از آواز سروش….

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
گونه ی سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. ویرایش:

    از آبادانی ویران
    از ویرانی آبادان
    (این لَخت در ویرایش افزوده شده)

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1401

    درود بر شما
    قلمتان سرسبز و گل ریز
    🙏🌺🌺🌺

  3. مدینه ترکاشوند

    شهریور 14, 1401

    درود بر شما لذت بردم از این قلم زیبا
    دستمریزاد
    قلمتان همواره نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا