🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از کمانی ظلم تیری شد رها

(ثبت: 251428) شهریور 29, 1401 
از کمانی ظلم تیری شد رها

 

از کمانی ظلم تیری شد رها
دست نااهلان زمینی بارها

ای دلاور مرد تاریخی بیا
ظلم را نابود از بن هر کجا

 

ولی اله بایبوردی

27 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا