🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسماعیل

(ثبت: 263653) شهریور 17, 1402 

 

خبر ندادی و رفتی ، غریب اسماعیل
دلم گرفته برایت ، عجیب اسماعیل

تو از قبیله ی آدم حسابیان بودی
شریف بودی و بسیار ، نجیب اسماعیل

خدا کند که نسوزد کسی به تب اما
مریض داغ تو هستم ، طبیب اسماعیل

چه آیه ها که نوشتند در طهارت خود
مسیح غرق به خون صلیب ، اسماعیل

به گوش کل فلک خوانده ام هزاران بار
نیاز نداری به امن یجیب ، اسماعیل

کسی به یاد ندارد که از مسیر تو
به جز گلاب بیاید و عطر سیب ، اسماعیل

اگرچه که پنهان ز دیده ای جانم
عزیز بودی و هستی ، حبیب اسماعیل

 

#سجاد_صادقی

تقدیمی به روح بلند عزیز سفر کرده ام اسماعیل دهقانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مینا .تمدن خواه

    شهریور 17, 1402

    درود بر شما
    بسیارعالی
    روحشان قرین رحمت الهی
    🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 17, 1402

    رووحشان شاد
    😔 🌹🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا