🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 243670) آذر 29, 1400 

 

باز کن در را که یلدا پشت در جا مانده است
عاشقی در کنج خلوت باز تنها مانده است

آمدی جانم به قربانت بیا نزدیک تر …
درد دلتنگی من دست دل وا مانده است

کوچه ها غرق چراغانیست یلدا آمده
از امید و آرزو تنها رویا مانده است

دوست دارم تا تماشایت کنم من بیشتر
امشبی یک خاطره تا صبح فردا مانده است

دور هم جمعیم و حافظ فال میگیرد فقط
میرود امشب ولی با عشق ، یلدا مانده است

 

 

 

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    آذر 29, 1400

    عالی🌺

  2. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند باور دارم که میدانی . . . . . .
    . یلدا زاده ام !!!!
    . سروده زیبایت از جیغ و داد بنده در تاریک ترین
    . شبی که خدا دیگر چنین شب نمی آورد !!!
    . سخنی نگفته است !!!
    . فقط از عشق !!! و عاشقی !!!
    . سر فراز و پیروز باشید 🌺🌹🌺🌹🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 29, 1400

    سلام و. درود

    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹❤️🌺🌺❤️🌹🌹🌿

  4. حسین شیرکوند

    آذر 30, 1400

    🌸💐🌹🌸💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا