🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سجاد صادقی
سجاد صادقی

قلعه

سجاد صادقی 07 اردیبهشت 1403

 

من قلعه ی آبادی در کنج زمان بودم

قطعه

خوانش: 46

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

سجاد صادقی

اسماعیل

سجاد صادقی 17 شهریور 1402

 

خبر ندادی و رفتی ، غریب اسماعیل

غزل

خوانش: 92

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

نه در مدارمی ، نه دوست داری ام

غزل

خوانش: 176

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

سجاد صادقی

یلدا

سجاد صادقی 29 آذر 1400

 

باز کن در را که یلدا پشت در جا مانده است

غزل

خوانش: 180

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

سجاد صادقی

غزل من

سجاد صادقی 11 آبان 1400

 

در شأن شما نیست اگر این غزل من

خوانش: 230

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

سجاد صادقی

صحرا

سجاد صادقی 12 شهریور 1400

 

تهران چه فرقی میکند با شهر من وقتی

قطعه

خوانش: 190

سپاس: 2

 

حاضرم شرط ببندم که تو برمیگردی

خوانش: 385

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

جان پدر کجاستی ؟ دلتنگم و پریشان

خوانش: 214

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

سجاد صادقی

امیرکبیر

سجاد صادقی 17 شهریور 1399

 

عشق را چگونه وصف کنم ؟

غزل چهارپاره

خوانش: 469

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

منم ستارخان سردار آبادی

خوانش: 390

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

سجاد صادقی

مثل من

سجاد صادقی 07 اردیبهشت 1399

 

روبه رویم بنشین حرف زیاد است عزیز

خوانش: 225

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

سجاد صادقی

گل یخ

سجاد صادقی 15 بهمن 1398

 

در بر گرفته قلب من را توده ای غم

خوانش: 183

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

یک دلیل محکمی کم بود

خوانش: 142

سپاس: 0

شیرین سخن ِ شهد لب ِ دوره ی قاجار

در سینه ی تو باز شده عشق تلنبار

خوانش: 391

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

سجاد صادقی

زن

سجاد صادقی 08 مرداد 1398

اصلا چه معنی میدهد زن ماه باشد ؟

از سِر دلتنگی مرد آگاه باشد ؟

خوانش: 289

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

سجاد صادقی

بدون تو

سجاد صادقی 26 خرداد 1398

هرجا * بدون تو یعنی عذاب من

یعنی که پاره نیست از پشت پیرهن

خوانش: 206

سپاس: 0

سجاد صادقی

تو

سجاد صادقی 01 اردیبهشت 1398

شب های مستی و دیوانگی من

تو شمع باشی و پروانگی من

چهارپاره

خوانش: 288

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

به دوست قدیمی ام شهید ابوالفضل موسوی :

اگرچه لاله ی قرمز درون باغ زیاد است

خوانش: 358

سپاس: 1

سجاد صادقی

یلدا

سجاد صادقی 22 آذر 1397

دلگیری و عبوس ، غمگین و دلخوری

تردید میکنی ، از من که بگذری

خوانش: 137

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

سجاد صادقی

پاییز

سجاد صادقی 19 آبان 1397

سر مکتب چه خوانده ای پاییز؟

روی حرفت نمانده ای پاییز

خوانش: 278

سپاس: 2

تعداد نظر: 3