🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادگاری

(ثبت: 248833) تیر 7, 1401 

 

نه در مدارمی ، نه دوست داری ام
اضافه می کنی ، به بی قراری ام
منی که مبتلاااا، به درد تو شدم
نگاه نمی کنی ، به زخم کاری ام
من عاشق توأم ، منی که سال هاست
منی که از خودم ، به غم فراری ام
چه روزها که شب ، نشد ولی گذشت
کسی ولی نشد ، به استواری ام
نه سبز سبز سبز ، نه دشت دشت دشت
گله نکرده از ، چشم بهاری ام
نه از تو می رسد ، نه از خدای تو
دست نوازشی ، به سمت و یاری ام
حلال توو بگیر ، هر آنچه خواستی
به جز دل خوش و ، امیدواری ام
به دیدنم نیا ، برای رفع غم
فقط بیا شبی ، به سوگواری ام
ندارمت ولی ، ندارمی تو هم
فکر نکن به حاا ، لِ این نداری ام
عطش به حال من ، اثر نمی کند
ادامه می دهم ، به بد خماری ام
عسل به کام تو ، غزل به نام تو
اشاره ای نکن ، به یادگاری ام

#سجاد_صادقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. درود
    وزن این سروده 《مفاعلن فَعَل مفاعلن فَعَل》است که در بعضی از مصاریع متاسفانه دچار لغزش وزنی گردیده است. از جمله:
    ۱- نگاه نمی کنی ، به زخم کاری ام
    ۲- من عاشق توأم ، منی که سال هاست. که به ضرورتِ وزن باید 《مَناشقِ توام》خوانده شود
    ۳-نه سبز سبز سبز ، نه دشت دشت دشت
    ۴-گله نکرده از ، چشم بهاری ام
    ۵- دست نوازشی ، به سمت و یاری ام
    ۶- فکر نکن به حاا ، لِ این نداری ام
    و چند مورد ضعف تالیف هم دارد که اگر برطرف شود و لغزش های وزنی هم علاج گردد سروده ی نسبتا خوبی از کار در می‌آید

نظرها
  1. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید.
    من مصرع فکرنکن را….این طور خواندم
    قیاس نکن بحال این نداری ام
    برایتان موفقیت روز افزون آرزو دارم
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا