🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلعه

(ثبت: 269371) اردیبهشت 7, 1403 

 

من قلعه ی آبادی در کنج زمان بودم
بی زلزله و جنگی ، آوارترش کردند

یک پنجره از من که ، سودای رسیدن داشت
کندند از اینجا و ، دیوارترش کردند

هر رهگذری از من ، کج کرد مسیرش را
هرکس متمایل شد ، بیمارترش کردند !!

دل کعبه ی کوچک بود ، در ظلمت این پستو
از عشق مردد نه ، بیزارترش کردند

با شوق فراوانی ، زخمم نمکی میشد
گفتم که بس است اما ، تکرارترش کردند

از روی لجاجت با ، این سازه ی تاریخی
هرکس که مرا کوبید ، سردارترش کردند

گفتند که خوابیده است ، این غائله و آشوب
اما چه بسا دیدند ، بیدارترش کردند

مخروبه ترین قلعه ، در گوشه ی آبادی
با این همه ویرانی ، معمارترش کردند

#سجاد_صادقی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1403

    سلام و درود بر حضرت استاد صادقی

    الحق زیباست

    در پناه خدا 🌹

    • سجاد صادقی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام و سپاس ازبزرگواریتان ، سبز باشید استاد عزیز🌿

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 7, 1403

    سلام و عرض ادب زیباست قلمتان تابان

    • سجاد صادقی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام و سپاس ، لطف دارید فراوان

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 7, 1403

    درودتان جناب صادقی
    زیباست .موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • سجاد صادقی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام و سپاس از لطقتان بزرگوارید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا