🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسم مرا دار زدند

(ثبت: 2535) مهر 8, 1395 
اسم مرا دار زدند

باز هم ثانیه ها

اسم تو را جار زدند

پنجره 

خسته شد از

قاب تهی

پای لنگ این دقایق

به تو تکرار زدند

خواب از چشم ترم

بیرون شد

کوچه ها

حال مرا زار زدند

جام تنهایی چشمان من

امشب لبریز

بی گمان 

در دل تو

“اسم مرا دار زدند”.

ماهک_95/7/7

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):