🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 230697) مرداد 29, 1399 

– اسیر:

وقتی که نیستی؛
دلم،،،
اسیر زمستان ست…

کاش ،
بادست هایت،
— کمی بهار بیاوری!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      شهریور 1, 1399

      🌹🌹🌹🌹🙏در پناه خدا

  2. طارق خراسانی

    مرداد 29, 1399

    سلام

    بسیار زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌹

    • لیلا طیبی

      شهریور 1, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا