🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 257501) فروردین 1, 1402 

 

بگذار،،،
شعرهایت به پرواز درآیند؛
وُ پر بگیرند
تا دور دست‌ها.
–آنجا که،
مردانِ سلاخی شده‌اند وُ،
زن‌ها پوست انداخته‌اند!
شاید؛
میان دفترت
[شعر]،،،
کمی از تب جهان بکاهد!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1402

    ❤️❤️❤️💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا