🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکفیر

(ثبت: 258129) فروردین 18, 1402 

 

کفرآمیزترین جمله‌ها
از دهان من و تو بیرون می‌زند؛
-:[دوستت دارم‌ها]
— دوستت دارم‌ها…
***
آه،،،
هنوز مردمان شهرم
به آیین “عشق‌ورزی”
ایمان نیاورده‌اند!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    کفرآمیزترین جمله‌ها
    از دهان من و تو بیرون می‌زند؛
    -:[دوستت دارم‌ها]
    — دوستت دارم‌ها…
    ***
    آه،،،
    هنوز مردمان شهرم
    به آیین “عشق‌ورزی”
    ایمان نیاورده‌اند!

    سلام لیلا جان

    منتظر ظهور چنین شعری بودم
    و تو عاقبت آن را سرودی

    درود ها بر تو

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • لیلا طیبی

      فروردین 18, 1402

      سلام استاد

      ممنون از لطف شما

      🙏🙏🙏❤️🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    درود بر شما
    زیباسروده اید
    🌺🌺🌺💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا