🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قو

(ثبت: 257396) اسفند 26, 1401 

 

قوئی زیبا اما،
تنها،
در مردابی وسیع-
آمدن جفتش را
انتظار می‌کشد…
***
آه،،،
نفیر تیری،
بر سینه‌ی نرینه قو،
تابستان وُ،
فضای بختش را،
تاریک کرد!.

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    نفیر تیری،
    بر سینه‌ی نرینه قو،
    تابستان وُ،
    فضای بختش را،
    تاریک کرد!.

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏

  2. مهرداد مانا

    اسفند 26, 1401

    سلام
    راستی امید و آرزو به کجا رسیدند ؟ همان پرنده های معروف ایران که از سیبری میآمدند؟ این شعر مرا یاد آنها انداخت

  3. مهدی سیدحسینی

    آذر 22, 1402

    درود با آرزوی توفیق الهی
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا