🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشراق عشق

(ثبت: 232930) آبان 7, 1399 

اشراق عشق

آنکه از چشمان بی تابی سرشکی ناب ریخت
ناز پلک مست شهلای تو را هم خواب ریخت

خوش که در خاطر بماند آنچه می بینم تو را
پرتوی از آسمان ها چشمه ای مهتاب ریخت

پهنه ی دریا که صد زورق نشانش کرده بود
موجی از اختر که اقیانوس را سیماب ریخت

کاش می شد کوچه ها لبریز عطرت می شدند
کاش می شد پیش پایت گوهری نایاب ریخت

قصه ی نیلوفرت را کرد و یادی از نسیم
آنچه پای ساقه ها در بستر مرداب ریخت

بر نمی دارم سر از راهت که با اشراق عشق
از چکاد مهر و ماهت هیبت محراب ریخت

مانده از پرچین حسرت نغمه ی حلقوم درد
چون شبآویز ی که در ویرانه ای خوناب ریخت

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا و دل انگیز
    هر بیت از بیت دیگر زیبا تر
    دستمریزاد
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 7, 1399

    درودها
    غزلی جلیل و زیبا را میهمان قلم فهیم شما بودم
    امید که هماره نویسان و شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. عظیمه ایرانپور

    آبان 7, 1399

    کاش می شد کوچه ها لبریز عطرت می شدند
    کاش می شد پیش پایت گوهری نایاب ریخت

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  5. جواد مهدی پور

    آبان 7, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد معصومی عزیز

    زیباست

    اثر با شگوهی را خلق کردید

    لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    💐🙏🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا