🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این عشق

(ثبت: 270707) تیر 10, 1403 

این عشق
باید که تو را ورد زبانم کند این عشق
آرامش پیدا و نهانم کند این عشق

روزی که نشان از تو بگیرم دل خود را
دیوانه بی نان و نشانم کند این عشق

جان در طلب مهر تو دادیم و غمی نیست
باشد که تو را جان جهانم کند این عشق

بالای بلند تو سلامت که به پایت
هر لحظه مرا برگ خزانم کند این عشق

وقتی که توئی شمع و چراغ شب تارم
پروانه بی تاب و توانم کند این عشق

دنیا من و عالم سرکشتگی ام باش
تا اینکه تو را روح و روانم کند این عشق

ای نبض فرو خفته بزن شعله به جان تا
سودای تو را در شریانم کند این عشق

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معین حجت

    تیر 10, 1403

    درود مهندس …
    دستمریزاد👏🌺

  2. حمید گیوه چیان

    تیر 10, 1403

    درود و ارادت و دستمریزاد
    عالی مهندس جان…
    👏👏👏💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    تیر 10, 1403

    جان در طلب مهر تو دادیم و غمی نیست
    باشد که تو را جان جهانم کند این عشق

    سلام حضرت دوست

    عالی ست
    مصرع اول بیت آخر :
    ای نبض فرو خفته بزن شعله به جان /رثتا/
    ندانستم رثتا چیست احتمالا حرف یا کلمه ای بد تایپ شده باشد
    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا