🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نظری کن

(ثبت: 270712) تیر 11, 1403 

نظری کن

ای آینه ی صبح دمادم نظری کن
یک شب به تمنای خیالم سحری کن

این بی خبر مانده به تشویش قضا را
از گردش بی مایه عالم خبری کن

وا کن لب پرخنده ی لبریز شکر را
گلنغنه ای از زیر و بم دُرِّ دری کن

دیریست که آواره بی چون و چرایم
باز آی و مرا صحبت اما اگری کن

سرد است تنور دلی از حسرت دیدار
آتش بزن و خرمن سوز و شرری کم

تو پرتو خورشید پر از نور و امیدی
در ساحت چشمان ترم جلوه گری کن

چشمک بزن ای اختر شب های تبآلود
در گوش دلم زمزمه ی ماه و پری کن

یک لحظه به زیبایی پروانگی ات باش
یک ثانیه دیوانگی و خیره سری کن

 

 

نظرها
  1. پروانه آجورلو

    تیر 12, 1403

    درود شاعر خوش قلم🌺👏

  2. درودتان باد بسیار زیبا و دلنشین بود
    دربیت پنجم کلمات دلی وکم
    رابازیابید

  3. طارق خراسانی

    تیر 12, 1403

    یک لحظه به زیبایی پروانگی ات باش
    یک ثانیه دیوانگی و خیره سری کن

    سلام و هزاران درود
    به به
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا