🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعاری در قالب سروش

(ثبت: 7196) آذر 7, 1397 

بسم الله الرحمن الرحیم

اشعاری در قالب سروش

                                                                     

سروشی به نام تابلوی دیار من

شعرِ مِه روی کوهِ جنگل پوش/

شادیِ کوهِ  چشمه-ساغر نوش/

آن طرف، کوه و دشت، هم آغوش/                                           

    نام این تابلو، دیار من است.//

سروشی به نام جنگلِ ابر

جنگلِ ابر، کوهِ مخمل پوش/  چشمه در جنب و جوش در آن گوش/  و نگاهِ سروش خاظره ساز.//

سروش دیگری به نام جنگل ابر

جنگلِ ابر، حامیِ ییلاق/ حامیِ شادکامیِ ییلاق/ هم هوا، تازه، هم زمین، شاداب.//

سروشی به نام شیر هم عاجزانه می میرد

رمقی در صداش دیگر نیست/    شورشِ دست و پاش دیگر نیست/  جنبشِ چنگ هاش دیگر نیست/

شیر هم عاجزانه می میرد.//

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. دوست خوبم جناب رضاپور ارجمند

    درودتان باد

    هرچند این قالب برایم تازگی دارد مع الوصف

    سرودۀ خیلی زیبایی از شما خواندم

    آفرینها برشما

  2. سلام  بزرگوار

    مستفید شدم

  3. ابوالفضل زارعی

    آذر 10, 1397

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا