🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتقادی بر فرج چشم انتظار

(ثبت: 213131) شهریور 8, 1398 

یارِ مهدی انتظاری منتظر
خیمه گاهی راستین را کن نظر

یک حقیقت واقعی باور دلا
انتظاری منتظر تکلیف ها

یک امیدی روشنی با دید باز
زندگی سرشار از هر گونه راز

یک سری رونق نشاط زندگی
در مسیری حق خدا را بندگی

یک سری اعمال نیکی خیر را
منتظر باید ،مدام اندیشه ها

راستی خورشید روشن انتظار
روز آید ، تا عدالت آشکار

چیست ؟ تکلیفی چو او در پرده غیب
دست رو دستی نه کاری هست ،عیب

یا چراغی در مقابل ،آفتاب
روشنی امیدواری رو متاب

کسب باید کرد اخلاقی نکو
معنویت تقویت ایمان عمو

در فضایل برتری ها کوششی
جامه تقوایی ،بباید پوششی

کار فرهنگی به امری نهی ها
در مسیری حق که امداد از خدا

منتظر لا بی تفاوت در جهان
در تعهّد زندگی دارد نشان

نیرویش را صرف در راهی که خیر
با هدف گامی که بردارد به سیر

در مقابل دشمنی از دشمنان
خود مبارز مرد میدان ها همان

اعتقادی بر فرج چشم انتظار
گام بردارد به اذنی هوشیار

در مسیری گام بردارد دلا
سمت توحیدی به هر جا او خدا

یار مهدی سمت دارد رو خدا
منتظر را ، انتظاری ، فکرها

خود مبارز با فسادِ اجتماع
دور از آلودگی ، در انتفاع

انتظاری می کشد هر لحظه هان
تا کی آید حجّتی ، صاحب زمان

یاد آن روزی کنم چشم انتظار
آن زمانی کی بیاید کی نگار

ولی اله بایبوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 8, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 8, 1398

      سلام

      استاد دهنوی عزیز

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا

      🌈🌈🌈🌸🌸🌈🌈🌈

  2. مينا امينی

    شهریور 8, 1398

    درودها هنرمند
    مانا باشید و موفق

    اللهم عجل لولیک الفرج🌷🌷🌷🌸

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 8, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از حضورتان

      🍃🌹🌺🌹🍃💐

  3. … درود استاد ارادتم بی انقضاست…

    سحری اگر
    آیی آقا (عج)
    افسانه ها
    افسرده. . .
    اساطیر
    می میرند!

    پژواره

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 9, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان عزیز

      سپاس از همراهی تان با اشعار زیبای پر از نغز …

      تقدیمی : 🌹

      زمان آید ،به اذنی او ،قیامی
      همان خاتم ولایت او امامی

      امامی منتظر ، مهدیِّ موعود
      هم او اصلاحگر در بین عامی

      ولی اله بایبوردی

      09 / 06 / 1398

      🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    شهریور 8, 1398

    سلام و درود

    در همه ی تاریخ به امید نجات زنده بوده ایم

    یا مهدی ادرکنی

    دلمریزاد استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 9, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی بزرگمهر

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      تقدیمی : ❤️

      به عشق اویی بشر را زندگانی
      که روزی منتظر مهدی جهانی

      قیامی می کند ،با اذنِ توحید
      نجاتی خلق را از دست جانی

      ولی اله بایبوردی

      09 / 06 / 1398

      🍃🍃🌷🌷🌺🌷🌷🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا