🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتماد نیست

(ثبت: 215473) مهر 8, 1398 

ما را به قول هیچ کسی اعتماد نیست
وقتی تورا به حرف خودت اعتقاد نیست

از چشم و گوش بسته مردم چه فایده؟!
باور کنیم، حاصل جهل، اجتهاد نیست

رستم اگر چه کوه غرور است و پهلوان
ایمن زکید دشمن و چاه شغاد نیست

دیگر گذشت قطره چکانی “خبردهی”
فصل بهار شد، خبر از انجماد نیست

شفافیت تمام زمین را گرفته است
رونق گرفته دانش و کس “بیسواد” نیست

با این رسانه های مجازی و واقعی
“راز مگو”ی بین خلایق زیاد نیست!

خالو، اگرچه حاشیه امن ما خداست
پنهان کن این سخن که تو را اعتماد نیست

96/03/07 مرتکب شدم
#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. «شفافیت تمام زمین را گرفته است»
    احسنت و درود بر شما و قلمتان گرانقدر
    مانا باشید و برقرار به مهر👏👏🙏🍃💐💐

    • سلام بانوی مهربان
      متشکرم که به من روحیه می دین.
      انشاالله سلامت و موفق باشین

  2. طارق خراسانی

    مهر 8, 1398

    سلام و درود

    بار دیگر شاهکارتان را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • درود استاد عزیزم
      در محضرتون درس پس میدم.
      سایه تون بر سر ما مستدام🌹🌷🌺🙏🙏

  3. شفافیت تمام زمین را گرفته است
    رونق گرفته دانش و کس “بیسواد” نیست

    درودها استاد ارجمند

    تقدیمی : 🌺

    شرکی خفیّه گشته جلی پخش در فضا
    چون مهرِ تابناک ، حقیقی ، که برملا

    آیین حق ، میانِ خلایق بشد نما
    گر نیست اعتماد اگر اعتقاد لا

    ولی اله بایبوردی

    08 / 07 / 1398

    🌹🌹🌸🌺🌸🌷🌷

    • درود بر شما استاد بابیوردی عزیز.
      به به…چه توانایی شگرفی دارید!
      زنده باد

  4. بسیار زیباست شادکام باشید

    • سلام بانوی هنرمند.
      متشکرم از لطفتان.
      زنده باشید در پناه حق

  5. 🌹🌹🌹

  6. سلام و درود بر استاد عزیز

    بسیار زیبا . درودها بر شما

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا