🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسانه گشت عشق من و تو ،خدای من

(ثبت: 1484) اردیبهشت 26, 1395 

هرشب دلم بهانه ی تو… هیچ…بگذریم*
هر شب لبم ترانه ی تو ..هیچ…بگذریم

دیواری از جدایی و یک جاده خاطرات
بین من و میانه ی تو… هیچ.. بگذریم

افسانه گشت عشق من و تو ،خدای من 
شام من و فسانه ی تو…هیچ..بگذریم

طوفانی دلم به کدامین پناه ؟ واااااااای 
دست من و کرانه تو… هیچ… بگذریم 

/

هرجا که دل کشید و نظر رفت مانده است

چشم من و نشانه ی تو…هیچ…بگذریم

روزم به پرسه های پر از یاس و شام من
شبها غم شبانه ی تو… ،هیچ… بگذریم

شاعر نشد دلم به دو تا شعر سست و باز
این عشق کودکانه تو… هیچ…بگذریم 

/

حسین دلجووو

سلام و عرض ادب و احترام و ارادت ،محضر تک تک عزیزان و نازنینان و اساتید و فرهیختگان بزرگوارم. 

امید که دلتان شاد و لبتان خندان و قلم طلایی ذوق گهر بارتان پیوسته دُر افشان باد. 

از غیبت چند ماهه ام مغموم و تقاضای عفو دارم 

ما اگر مکتوب ننوشتیم عیب ما مکن

در میان راز مشتاقان قلم نامحرم است

یا حق… 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):