🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسوس

(ثبت: 1065) فروردین 4, 1395 

نازنین

بسیار باید رفت  ..

بسیار باید دید ..

بسیار باید نوشت ..

و سفر کرد …

تا آزاد گردد ذهنی …

ای کاش ..

 تو هم می ماندی …

می خواندی …

می دیدی …

و من …

می گذاشتم …

عاشقانه ..

درون قصه ام بمانی …

میترا دلفان آذری ..

1395/1/5