🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقرار

(ثبت: 1798) تیر 2, 1395 
اقرار

نگاهت سنگین مثل دقیقه ها

و نفسهایت چون مردمک چشمانم دو دو میزند،

 نگاهت 

از سیر تا پیاز دلت را 

اقرار می کند،

رفتنی تر از اینهایی

که برای ماندنت مویه کنم،

حق میدهم که از انتظارم گذر کنی

وقتی تمام قولهای داده ات را 

حراج می کنی…

ماهک _تیموری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):