🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “تو مرا بوسیدی”

(ثبت: 270271) خرداد 22, 1403 

 

تو دم صبح مرا بوسیدی
عشق از گوشه ی لبهای تو افتاد به روی لب من
شعله ور شد قلبم
و تورا بیشتر از پیش در آغوش کشید…
تو مرا بوسیدی
طعم لبهای من از بوسه ی تو
شیرین شد
عشق فریاد کشید
به گمانم حتی شعر هم وسوسه شد
تا تو را بند کند روی لبم.
باید امروز حواسم باشد که نیفتد ز قلم
در بغلت مست شوم.

#دنیا_تیموری
۰۳/۲/۳۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1403

    باید امروز حواسم باشد ،
    با قلم ،
    بوسه زنان در بغلت مست شوم

    سلام

    نیمایی عاشقانه و بسیار زیباست🌹

    • دنیا تیموری

      خرداد 26, 1403

      مررررسی بابا طارق عزیزم🙏🤗
      بمانید به مهر و عشق🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا