🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقرار دل

(ثبت: 267583) بهمن 18, 1402 
اقرار دل

 

وعـــده ای جام لبت مست و خـمارم نکـند
مستحــیلی است مرا صید و شـــکارم نکند

داغ چنـگت نه بر آن هالـه ی افــسون نگاه
شــور مستان که کــند زخـمه ی تارم نکــند

سر کـــشم وعـــده ی دیــدار دلـم تیر نبود
ســر بــه دارم که رخــت بر ســر دارم نـکند

زاهـــدی باشم و در خرقـه ی آن پـیر دلیـل
دست تــــزویر تورا حیــــله ی کارم نـکند

گـرچه شب می رسـد و پرده ی پنــدار دلـم
صـــبح دیــــدار تو را نــــذز قــرارم نکند

لب به اقــــرار زدم تا کـــه نـمایان بــشود
رکــــــعتی وسوســه ات شوق نـگارم نکند

در سرا پرده ی جانـــم نـظرت حلقه ی جان
وعـــده ای جام لبت مست و خــمارم نکند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1402

    سلام‌و‌درود‌

    استفاده کردم حضرت دوست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 18, 1402

      سلام بر حضرت دوست و استاد معزز
      ممنونم از محبتتان
      توفیقی شد تا در محضرتان عرض ادبی نمایم
      برقراری وجودتان را ارزوست
      🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا