🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین

(ثبت: 268883) فروردین 19, 1403 
یا حسین

 

هر کجا نامت شنـیدم لب گشودم یا حسین
اندکی لب تشنه بودم لب گـشودم یا حسین

در امامت نام تــو آمد به دنیا چـــون پدید
بر گلـویت بوسه دادم لب گشـودم یا حسین

مـادرت اولا تـرین بانـوان خلـــقـت اسـت
نام زهرا راکه خواندم لب گـشودم یاحـسیـن

در حریم حرمـتت دیـدم که نامت آشناسـت
از علی گفــتی دما دم لب گشودم یا حـسین

هـــر امامـی ,آمــد از اولاد تـو پا در جهـان
هر که را آمــد به یادم ,لب گشودم یا حسین

پا به پایت کـــر بــلا را آمــدم در مــوکبت
خستگی را,خسته کردم لب گشـودم یاحسین

کربــلا در سیــنه های زائرانت جان گـــرفت
سیـنه را هر دم دریـدم لب گشودم یا حسین

پای آن شش گوشه ات یاهـرکجای این زمین
هر کجا نامت شنیدم لب گشـودم یا حسیـن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا