🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپیدانه 2

(ثبت: 268038) اسفند 8, 1402 
سپیدانه 2

 

بر امتداد ِ نگاهت
تصویر مرا
خیس بِکش
پائیزِ من
سخت , دیدنیست!
*************
چه دلگیرند ,
غبارِ خاطره ها
می دانم که می دانی
آلوده یِ
آلـــــــزایمر , نیســـــتم !
****************
ســـــــــَــر
میزَند م ,
بر لــَــباده یِ عشق!
جام,
به شـُــو کرانش
کشیده ام!
************
ما د ر
آن قد قامتِ …
عشقیست!
که هیچ ؛سـَـلامی …
ندارد!
*************
د ست , بَر
نیام ام
پــــــِـدر !
************
به دریا
رَه می برند !
ماهیانی …
که بی صدا !
خواهند مــُــرد
***************
حــَــــــرامیان را ,
پای بست
به کوتاهی ِ دیوار
میزنند …
دریــــــــــغ ؛ از اِمروز !
خــــُــــــورشید را ؛
بر آفـاق
چــوبِ حـــَــراجش
زَده اند !
**********

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 8, 1402

    درود بر جناب محسنی عزیز و بزرگوار
    عالیست استاد.
    به ویژه شعری که برای مادر است.
    دستمریزاد
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👌👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا