🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” حـــ ــر یــم “

(ثبت: 268299) اسفند 21, 1402 
” حـــ ــر یــم “

 

یکبار دگــر حرمت این خانه چه دلــگیر شکسـتند
غوغای نهـنان در خـم این هالـه ی شبگیر شکـستند

صد تیــغ جـفا از ره کیـــن بر دل این مـرز گـهربار
در وعده ی نوشین بـَـدان مُهـلت تفـسیر شـکستند

آنجا که خـَــسان پنجه ی آلوده در این میکده دارند
بر گــُرده ی این خاک چنین نغمه ی تکفیر شکسـتند

در خانه بسی خاطره از خوب ُو بدش سبقه ی جانست
با ناله ی کفتا ر لَعیـــن فرصت تـد بیــر شـکستند

بر چَشــم صفا گر نظری سا ده کُنـــی خوب ببـینی
آینده همین جاست, نه آنجا کـه به تـَـزویر شکستند

یــــکبار دگـر پـرده کـناری برود با ز هــَــمیـن آش
یک کاسه نه صدکاسه دراین حربه به تکسـیر شکستند

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 21, 1402

    یکبار دگــر حرمت این خانه چه دلــگیر شکسـتند
    غوغای نهـان در خـم این هالـه ی شبگیر شکـستند

    درود بر شما
    زیباست🌺

    • احمد محسنی اصل

      اسفند 21, 1402

      درود بر مهربانوی ادیب و ارزشمند
      ممنونماز حضور تان
      ریبا نگاه هنرمندانه شماست
      برقرار باشید به مهر
      🌿🌹🙏

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 21, 1402

    جناب محسنی ارجمند
    درود بر شما
    🙏🙏🌺🙏🌸🙏🙏🌿🍃

    • احمد محسنی اصل

      اسفند 21, 1402

      سلام بر استاد بانو طلای کرمان
      ممنونم که به سخاوت خواندید
      🍃🙏🌹

  3. حمید گیوه چیان

    اسفند 21, 1402

    درود جناب محسنی عزیز
    زیبا مثل همیشه
    سپاس از به اشتراک گذاری آثارتان
    شاد و سلامت باشید💐💐🌺🌺🌺💐💐

    • احمد محسنی اصل

      اسفند 21, 1402

      سلام جناب گیوه چیان بسیار عزیز و زیبا قلم
      چشم گهر بار شما زیبا خوانده و بسیار ممنونم
      بنده بواسطه کسالت کمتر حضور دارم و این موجب کمسعادتی بنده میباشد اما از قلم هنرمند دوستان سایت خصوصن شما بسیار استفاده میبرم
      برقراری وجودتان را ارزوست 🌿🌹🙏

      • حمید گیوه چیان

        اسفند 21, 1402

        درود مجدد
        برای سلامتیتان دعا میکنم امیدوارم به لطف خدا هر چه زودتر کسالت برطرف شود و از حضورتان مستفیض شویم.
        سپاس از لطف حضرتعالی🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌷🌺🌺

  4. معین حجت

    اسفند 22, 1402

    درود بر شما …
    بسیار فاخر و دلنشین سروده اید …
    طبع تان همیشه جوشان👏👏👏🌺🌺🌺

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 11, 1403

    درود مجدد
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا