🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار احمد محسنی اصل
احمد محسنی اصل

یا حسین

احمد محسنی اصل 19 فروردین 1403

 

هر کجا نامت شنـیدم لب گشودم یا حسین

غزل

خوانش: 62

سپاس: 3

 

با دست خودم کشیده ام چــوبه ی دار

غزل

خوانش: 167

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 3

 

خوشه ی چـشم تو پرویـــن ِ نیاز است

غزل

خوانش: 105

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

یکبار دگــر حرمت این خانه چه دلــگیر شکسـتند

غزل

خوانش: 114

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

 

بر امتداد ِ نگاهت

سپید

خوانش: 98

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

نیت که میکنم

سپید

خوانش: 84

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

تفسیر نگاهم

سپید

خوانش: 112

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

من از نی

سپید

خوانش: 170

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

دست تقـــدیـر مرا کــُنـج دلــــت نندازد

غزل

خوانش: 117

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

هــر کس که نهان نغـــمه ی طناز ندارد

غزل

خوانش: 93

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

سهــم نگاه شب شد هـــر گـــوشه از بـهاران

غزل

خوانش: 79

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

پشت این پنجـــــره هر بار دلم گریانست

غزل

خوانش: 112

سپاس: 8

تعداد نظر: 11

 

وعـــده ای جام لبت مست و خـمارم نکـند

غزل

خوانش: 90

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

آه از آن روزی که بر حــق تیر نا حـق می زنند

غزل

خوانش: 103

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

هر ناز آن نگاهــت پیمانـــه ای شـــراب است

قطعه

خوانش: 97

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

تا بــُـــوده دل از رنگ هــوس پاک نبوده

غزل

خوانش: 68

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

عاشــِــــقی بر بُوم دل نقـــشِ نگاهت می کشید

غزل

خوانش: 128

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

 

گفتمـت ؛شعر نبـودی که غزل خوانده شـوی

غزل

خوانش: 107

سپاس: 0

تن به دیوار

می زنم

سپید

خوانش: 96

سپاس: 2

تعداد نظر: 2