🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اللهم عجل لولیک الفرج

(ثبت: 215232) مهر 3, 1398 

نوحه ماه محرم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
————————–
اللهم عجل لولیک الفرج (2)
——————————-
از سوی کربلا،آ ید صدای عشق
گویا حسین بود ،جان مه دمشق
سردار بی سر ،در زیر خنجر
حنجر بریده ،آ ن پاره پیکر
با کام عطشان ،با جسم عریان
قاری قرآن ،ذکرش به دوران (2)
——————————
قرص ماه هاشمیون ،عباس
اشبه الناس به علی ،خیر الناس
با دو دستان بریده بی مشک
دیدگانش شده از شرم پر اشک
آن علمدار و سپهدار وفادار حسین
گوید از علقمه آ ن نور دو عین (2)
————————-
خیمگه تا قتلگه دخت علی
بر زمین می خورد و می گفت یا علی
یا علی دست من و دامان تو
از چه رو خونین بدن جانان تو
جسم او در زیر مرکب سر به نی
می رسد آ ن منتقم بر گو تو کی؟
——————-
آوایی از شام ،با اشک و ناله
اندر خرابه ،طفل سه ساله
دارد به سینه ،رأس پدر را
گوید سخن ها ،از درد و غم ها
او روضه خوان شد از بهر بابا
می خواند این ذکر ،بانوی شیدا (2)
——————————-
آ ید به گوشم ،از درد سینه
پهلو شکسته ،آ مد از مدینه
با حالت زار ،محزون و غمبار
گوید بنَّی،چشمان در انتظار
ام ابیها،شافع روز جزا
می گوید هر دَم ،فی فرج مولانا
—————————-
آ وای مهدی ،آ ید با هدف
از صحن طلا ،ایوان نجف
حیدر کرار،صاحب ذوالفقار
فاتح خیبر و فاتح جنگ کفار
با فرق خونین ،کرده زمزمه
ذکر فرج را ،به یاد فاطمه
———————————-
اللهم عجل لولیک الفرج (2)
——————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درودها

    استاد ارجمند

    اجرتان با ولایت

    🌸🌸🌷🌸🌸

  2. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درودها بزرگوار
    قلمتان به مهر شهدای کربلا همواره سبز 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا