🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به شهدای دانش آموز افغانستان

(ثبت: 238963) اردیبهشت 23, 1400 

تقدیم به مظلومان جهان
شهیدان افغانی و فلسطینی
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
—————————-
اَشِدا و علی الکفّار، لعنت بر تو ای کفتار
ندیدم من صداقت ، از تو در گفتار
ز چنگال تو میریزد، خون کودک مظلوم
همان کودک که محکوم است به استثمار
یمن، بحرین سوریه، فلسطین و گهی لبنان
و افغانی مظلوم از هجوم کِیْدِ تو غمبار
خون کودک و مرد و زنش بر خاک میریزی
نقاب چهره ات لبخند یک انسان بی آزار
توکه دستت به خون مردم دنیاست آلوده
شقاوت از تو میبارد، رذالت های تو سرشار
به لب حرف از حقوقی، از بشر دارید
بشر را هرچه میخواهید، آری میشود معیار
هجوم و قتل و غارت، می کنید هر جا
به حرف اما شما هستید مدافع از دل بیمار
ولی در مکتب و آئین اسلامی و قرآنی
جواب ظلم میباشد، اَشِدا و علی الکفار
———————————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 23, 1400

    🏵️💐🌻🌷🌹🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا