🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره مشرقی

(ثبت: 240288) تیر 12, 1400 

 

ستاره مشرقی
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
———————–
نیلوفر های آبی رو
به یاد تو بو می کنم
تو وزش شدید باد
شونه به گیسو می کنم
وقتی میبینم من تو رو
ستاره ی مشرقی ام
برای جلب نظرت
من ابرو ابرو می کنم
زیبایی ناز چشات
وقتی دلم رو می بره
با دیدن برق چشات
من یاد آهو می کنم
آغوش تو امنِ برام
آهوی در گریز من
واسه به دست اوردنت
این سو و آن سو می کنم
اگه به دست بیارمت
دولت بخت یار منه
اگه که یار من نشی
من گِله از او می کنم
دار و ندارم تویی و
فصل بهار من تویی
طبیب من بدون تو
من یاد دارو می کنم
ستاره ی مشرقی ام
سوسو بزن تو با چشات
تو پیچش موهای تو
دستامو تو مو می کنم
تو دشت و صحرا همیشه
به یادتم هستی من
گل های سرخ و آبی رو
به یاد تو بو می کنم
———————————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا