🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدیون توأم ای عشق

(ثبت: 239426) خرداد 8, 1400 

مدیون توأم ای عشق

یه دل سیر پر از گریه به تو مدیونم
من از این گریه دمادم ز دلم ممنونم
غزل عشق تو با قصیده های دل خود
با نسیم سحری به عشق تو میخونم
توی جاده های پر راز و مخوف زندگی
میدونی همیشه در رکاب تو می مونم
قصه لیلی و مجنون و شنیدیم همگی
واسه ی عشق تو مجنون تر از مجنونم
دوری از تو شعله های سر کشیده غمه
من از این دوری و هجران تو، دلخونم
تکیه میزنم درخت وچشم بر راه توأم
غُصه ی جدایی مونده به دل; محزونم
واسه ی عشق نهفته میون این دل
یه دل سیر پر از گریه به تو مدیونم
—————————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا