🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 240289) تیر 13, 1400 
عشق

 

در سینه به جز عشق تو راهی نبود
در ارض و سما چنان تو ماهی نبود
من در به در تو ای همه هستی من
هر چند که عشق گاه گاهی نبود

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود و ارادت
    میلاد حضرت مادر و تولد شما مبارک
    چه روزی شده امروز برای شما بزرگوار

    تبریک و التماس دعا 🌿🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا