🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

در سینه به جز عشق تو راهی نبود

خوانش: 231

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

خوانش: 210

سپاس: 2

سپید

خوانش: 233

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

مدیون توأم ای عشق

یه دل سیر پر از گریه به تو مدیونم

خوانش: 247

سپاس: 1

تقدیم به مظلومان جهان

شهیدان افغانی و فلسطینی

خوانش: 411

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

ناله کن

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 203

سپاس: 0

خادم دربارم

شعر مناجاتی

خوانش: 111

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

مناجات شب های قدر

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 135

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

لا فَتی الّا علی

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 154

سپاس: 1

یا غافر الخطایا

مناجاتی

خوانش: 230

سپاس: 2

خدا

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 142

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

خوانش: 408

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

یا ایها العزیز

خوانش: 140

سپاس: 1

ماه خدا

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 140

سپاس: 2

دفتر آدینه

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 163

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

پنجره را باز کن

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

خوانش: 257

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

فاروق اعظم علی

مدح و منقبت امیرالمومنین علی (ع)

خوانش: 191

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

فراق و هجران فاطمه

زبان حال امیر المومنین علی(ع)

خوانش: 139

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

در خانه بمانید

حمایت از مدافعین سلامت

خوانش: 150

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

شعر مدافع سلامت

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

مثنوی

خوانش: 5958

سپاس: 5

تعداد نظر: 21