🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سحر تولدی از جنس انتظار

(ثبت: 240158) تیر 5, 1400 

 

انتظار انتظار انتظار
وقتی که نسیم سحر در تلألؤ طلوع نور امید موهای تو را شانه می زند
عطر تنت کوچه به کوچه و شهر به شهر
خبر آمدنت را به دیدگان بهاریم مژده می دهد
سحر برای من تولدی از جنس انتظار است
چشم انتظار توأم ای ترنم بهار
چشم انتظار لحظه دیدار روی یار

رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

نظرها
  1. درودها بر شما. قلمتان زرین شاعر گرامی🌹🌹🌹

  2. مریم محبوب

    تیر 5, 1400

    درودها

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 6, 1400

    سلام و درود

    مدتی تشریف نداشتید
    دلتنگ تان. بودم
    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا