🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امروز مسوز از غم دیروز

(ثبت: 258176) فروردین 19, 1402 

 

امروز مسوز از غم دیروز
فردا همه غم ها به سر آید

اینقدر بچرخد فلک آخر
ایام خوشی را خبر آید

نومید مبادا شوی ای دوست
این شام سیه را سحر آید

دل را بده دست یار چون او
خود از پس غصه ها بر آید

گر بذر محبتی نهادی
یک روز یقیناً ثمر آید

شادی گذران عمر گران را
تا وقت وداع و سفر آید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    سلام و درود

    اینقدر بچرخد فلک آخر
    ایام خوشی را خبر آید

    نومید مبادا شوی ای دوست
    این شام سیه را سحر آید

    بسیار عالی

    در پناه خدا شاد 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد عشقی

      فروردین 19, 1402

      درود بر شما جناب خراسانی ،سپاس از حسن توجه شما🙏🌹

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 19, 1402

    برخیز و مخور غمِ جهانِ گذران

    خوش باش و دمی به شادمانی گذران

    در طبعِ جهان اگر وفایی بودی

    نوبت به تو خود نیآمدی از دگران

    عالی‌جناب خیّام

    • محمد عشقی

      فروردین 19, 1402

      درود جناب لاهیجی 🌹🌹

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 19, 1402

    درود جناب عشقی
    موفق باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا