🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی

(ثبت: 258241) فروردین 21, 1402 

 

پرتو عشقت بود دائم فروزان یا علی
زندگی با فضل تو باشد به سامان یا علی

پیرو ات گردیده هرکس رحمتت را دیده است
از یهودی و مسیحی تا مسلمان یا علی

گوشه ی چشمی نظر ما را کفایت می کند
با نگاهت دُر شود سنگِ بیابان یا علی

عالمی پی برده بر اعجازِ عشق چون بسی
یوسف ابن کعب ها را داده ای جان یا علی

با عنایاتت چه مشکل ها که از ما حل نشد
نام زیبایت به هر دردیست درمان یا علی

بی ولایت، نقص دارد بی گمان بنیان دین
می شود تکمیل با حب تو ایمان یا علی

نیست استحقاق ما بر آستانت نوکری
تا غلامت بوده ست امثال سلمان یا علی

بهرِ توصیف کراماتت زبانم قاصر است
ای فراتر از تمام خلق امکان یا علی

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    فروردین 22, 1402

    محمد جان عشقی
    سلام و درود
    غزل زیبایی سرودید
    لذت بردم
    سپاس

    • محمد عشقی

      فروردین 22, 1402

      درود جناب شبگرد سپاس از نظر پر مهر شما🙏🌹

      • غلامحسین جمعی

        فروردین 22, 1402

        درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد و مورد قبول حق باد گرامی
        🙏🙏🙏🙏🙏

        • محمد عشقی

          فروردین 23, 1402

          درود بر شما،ممنون از مهرتان ،در پناه خدا باشید🌺🌺🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا