🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رها کن

(ثبت: 258019) فروردین 15, 1402 

 

رها کن هر چه غم در سینه داری
جراحت ها که در دیرینه داری

مبری کن دلت را هر چه بوده
ولو از هر کسی گر کینه داری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی

    🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد عشقی

      فروردین 15, 1402

      درود بر شما استاد خراسانی عزیز🌹🙏

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 15, 1402

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا