🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امپراتوری سایه ات

(ثبت: 209293) فروردین 21, 1398 

گاهی با من بمان
گاهی
در تب من نسیم باش
مانند روزی
که بر تردید من
خط ماندن کشیدی
یا آن لحظه
که در نماز دلتنگی
سلام را
بر من نشاندی

من آن ابر بی‌قرارم
که در گهواره آفتاب تو
باران خواهم شد

من آن خلوت پنهانم
که در امپراتوری سایه ات
برهنه پای و بی دریغ
نهایت مرز های تو را
خواهم گشود

گاهی با من بمان….

#مستانه _ دادگر
# ماهور

@mastanesepid❤️

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. فروردین 21, 1398

    درودها
    عالی و ارزنده
    سلیس و روان
    آبگون
    برّا و گیرا
    واین معجونیست
    تا شعر گام در هویت خویش بزند
    به بلند باوری هر چه سزاوارتر
    در کوهپایگی عشق،
    تا پایداری و ماندن
    ستون خیمه ی نگاه
    شود… در قاموس هزار حماسه،
    که بیس و اساس حماسه جز عشق
    نتواند بودن،
    شعردر زبانی یکدست و واژگانی معمول، بار
    بیان حسّی عمیق را
    به دوش می کشید…
    واین ویژگی ها پارامترهای شعرست
    در انجام رسالت پر بار پیام
    و این دور از تکلف و پیچیدگی صورت
    پذیرفته با آجینی از معرفت
    که منضم می گشت…
    با فرازهایی در خور
    و ادبییتی مناسب حال مقام مقال
    و این ستون فقرات شعر و بند بر گردان
    که مضامین شعر بر گرد معنی آن می گشت
    ” بامن بمان ”
    بزعمم بیشتر بایددر متن تکرار می شد
    تا منادی ماندن در اول و وسط و آخر کا ر باشد و تا مبرم نیاز ماندن را بیشتر به کرسی تا کید ببرد
    و این سروده دستمریزاد و آفرینان را به این سینه ریز نگاه نقش می بست
    درودتان و آفرینان
    با ارادت و
    🌸🍃🌸🍃🌸🍃

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 21, 1398

    درودها بزرگوار

    ماندن ثابت قدم برداشتن دلی به استواری زاگرس و الوند و می خواهد

    ورنه حرف بسیار و به قول شاعر

    خوشا به حال کلاغهای قیل و قال پرست

    پاینده باشید🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اکبر رشنو

    فروردین 21, 1398

    درودها
    عالی و ارزنده
    سلیس و روان
    آبگون
    برّا و گیرا
    واین معجونیست
    تا شعر گام در هویت خویش بزند
    به بلند باوری هر چه سزاوارتر
    در کوهپایگی عشق،
    تا پایداری و ماندن
    ستون خیمه ی نگاه
    شود… در قاموس هزار حماسه،
    که بیس و اساس حماسه جز عشق
    نتواند بودن،
    در زبانی یکدست و واژگانی معمول، بار
    بیان حسّی عمیق را
    به دو ش می کشید
    واین ویژگی ها پارامترهای شعرست
    در انجام رسالت پر بار پیام
    و این دور از تکلف و پیچیدگی صورت
    پذیرفته با آجینی از معرفت
    که منضم می گشت…
    با فرازهایی در خور
    و اد بییتی مناسب حال
    و این ستون فقرات شعر و بند بر گردان
    ” بامن بمان ”
    بزعمم بیشتر در متن تکرار می شد
    تا منادی ماندن در اول و وسط و آخر کا ر باشد و تا مبرم نیاز ماندن را بیشتر به کرسی تا کید ببرد
    و دستمریزاد و آفرینان به این سینه ریز نگاه نقش می بست
    درودتان و آفرینان
    با ارادت و
    🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  3. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1398

    سلام و درود

    عاشقی دل شیر میخواد
    و صبر ایوب
    کجاست شیردلی صبور تا
    در خلوت پنهان
    امپراتوری سایه ات
    برهنه پای و بی دریغ
    مرز های درد و عشق را در نوردد؟

    بسیار زیبا سروده اید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا