🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفته ام….

(ثبت: 263156) مرداد 31, 1402 
رفته ام….

 

رفته ام
از هر چه رنگ
از هر چه خواب
از خستگی عقربه ها
رفته ام
از عطر بی صدای هر چه شعر
از هر چه لب برای گفتن
از هر چه پا برای رسیدن
عجیب است
نگاه می کنم و
هنوز در بنفشه زار گونه ات
چه کودکانه آرمیده ام….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    مرداد 31, 1402

    درودتان باد مهربانو دادگر ادیب گرانقدر 💓
    خوش و دلنشین و لطیف سروده اید🌹🌺☘️
    زنده باد 👏👏👏 💯

    • طارق خراسانی

      مرداد 31, 1402

      سلام ماهور عزیز

      متفاوت با آنچه تا به حال از شما خوانده ام
      کوتاهی ست که سال ها حرف دارد
      حرف هایی دوست داشتنی

      در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا