🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نور

(ثبت: 261516) تیر 10, 1402 
نور

جهان کلمات را خاموش کن
شعر را از کلمات جدا کن
ببین
من ماندم و تو
و نوری که از پیراهنم
از میان دکمه هایت بیدار مانده…..

 

#مستانه_دادگر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 10, 1402

    سلام ماهور عزیز

    مانند همیشه بکر و زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سلام و درود و سپاس از توجه تان

  3. مهرداد مانا

    تیر 10, 1402

    سلام
    دست مریزاد. فقط فکر کنم تکرار فعل امری ” کن ” در دو جمله ی پیاپی را می توانی بهتر کنی

  4. طلعت خیاط پیشه

    تیر 10, 1402

    درودبر شما
    🙏💐🌿🍃

  5. مجید قلیچ خانی

    تیر 12, 1402

    درود
    و نوری که از پیراهنم
    از میان دکمه هایت بیدار مانده
    کمی با این دو (از)ارتباط نتوانستم بگیرم
    از پیراهنم ،از میان. دکمه هایت
    شاید بجای. یکی از همان از ها (در)استفاده میشد ،شعر زیبای شما دوچندان زیباتر بود
    هرچند بنده در مقام ابراز نظر نیستم
    و قسمت ابتدایی شعر که کلمه را از شعر جدا می‌کند بسیار جالب توجه است
    و خود ما گاهی خارج از کلمات شعر هستیم ، شعرهای زنده ای که زندگی میکنیم
    هنرمندانه و با استعاره‌ از حقیقت و صد آرایه ی دلبرانه
    در فلسفه ی هایدیگر هم شعر پیش از وقوع و واقعیت جاری است و از درگاه کلمات در واقع از حقیقت به واقعیت رجوع ظاهری پیدا می‌کند
    موفق باشید خواهر من سرکار خانوم دادگر
    و در پناه دلخوشی زندگی کنید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا