🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه

(ثبت: 259789) اردیبهشت 26, 1402 

 

هوای خوبی دارم
در لحظه ی گیسو
که مزه ی باد به ریشه جان میشود
که زخم هایی پر از خوشحالی
از خاموش ترین شمع باران خورده

حالا به هجوم سرنوشت هم
باقی زندگی را پس نخواهم داد

هیچ چیز شبیه تر از پای برهنه
به تن لخت تابستان نیست
درست شبیه فانوس چشمهای من و
شعری که دفن شده در شیشه ی آغوشم

هوای خوبی دارم
حتی اگر مرا در زمین دفن کنند
دوباره دستم شکوفه خواهد داد
و آخرین شعر من
آوازی شاد خواهد شد
بر زبان اشکی که ناشنواست
اشکی که نابیناست
یا اشکی که برای همیشه
صدایش را بریده اند…..

 

#مستانه_دادگر

 

 

 

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام و احترام
    لذت بردم

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 26, 1402

    احسنت زیبا خواندمتان
    موفق باشید
    🌺🌸🌺🌸

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1402

    هوای خوبی دارم
    حتی اگر مرا در زمین دفن کنند
    دوباره دستم شکوفه خواهد داد
    و آخرین شعر من
    آوازی شاد خواهد شد
    بر زبان اشکی که ناشنواست
    اشکی که نابیناست
    یا اشکی که برای همیشه
    صدایش را بریده اند…..

    سلام

    چه قدر زیباست!
    درود بانو

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا