🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انار دانه دانه..

(ثبت: 215376) مهر 5, 1398 
انار دانه دانه..

دلم انار دانه دانه می شود
حتی وقتی
غریبه ای را در شعرهایت
به آغوش می کشی
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. … حسادت؛ فاصله ای است میان آدم و خدا
    بانو/
    حسادت، قصه ی من و هثن را به تصویر می کشد چهره ی انسانیت، به لجن!

    روح
    آغوش ندارد!

    • سلام استاد
      ممنون ازلطف ونگاه مهربونتون…
      بله؛
      حسود هرگزنیاسود..
      م. مهتاب

  2. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام
    مطالب استاد پژواره و خودتان را خواندم
    ولی با این همه حرفی زده ‌‌‌‌ شد که واقعیت دارد.
    باید کنترل گفتار داشته باشیم
    جناب حافظ چه خوب این مهم را می دانسته که فرموده است:
    ای دل طریق رندی، از محتسب بیاموز
    مست است و در حق او، کس این گمان ندارد
    دوستش بدار، ولی در پنهان…

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام استادبی بدیل
      با یک بداهه پاسخگو باشم
      اشتباه عاشقی
      همیشه درطالع ام موج می زند… م. مهتاب
      استادیه سوال چطورمیشه یکنفر رو دوست داشت
      بنده اصلا کسی رو دوست نداشتم نتونستم، تازه بخوام درخفا هم دوستش بدارم، قادرنیستم کاش کسی راهنمایی می کرد… نه هرگز نتونستم کاش می تونستم!!!

      • همایون فتاح

        مهر 6, 1398

        چه زیبا ساده وپرشور شعری🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

      • طارق خراسانی

        مهر 6, 1398

        سلام مهتاب مهربان و بزرگوار

        دوست داشتن دل می خواهد
        بهتر بگویم
        شجاعت می خواهد با تعقل
        یک چیز هم هست
        وقتی کسی هست که همتایش را نمی جویی یقین دارم دل دیگر به سوی کسی کشش ندارد.
        دل برای انتخاب است
        وقتی دل دیگر در انتخاب کنار می زند یعنی بی دل شده ای اینجاست که خدا پا پیش می گذارد.
        بی دلی در همه احوال خدا با او بود. حضرت حافظ
        و خوشا به حالت که بی دل شده ای
        دلت هیچ کس را نمی طلبد و این عالی ست

        در پناه خدا 🌿🙏🌿

  3. اکبر رشنو

    مهر 6, 1398

    درود ها
    بر
    شما و خوشامد

    سرکار بانو گرامی

    ارزنده و عالی ودر خور

    دستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا