🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتحار

(ثبت: 256250) بهمن 25, 1401 

 

مرگ را
چنان کاشتند لایِ لفافه های شیرین
چنان کاستند حظِ حیات را به اجبار وُ اکراه
تا حیات
بازنده ای شد گوشه گیر
که گیر بود سرشاخش حتی خارج از گود
شعله ای شد پیه سوز در کوران باد
که نایِ نمو نداشت حتی به حریم خویش
و عاقبت
انزجارِ انتحار بدل گشت به حلاوتِ حیات

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود

    دیگر از این بهتر نمی شود مرگ زندگی را بیان کرد
    به دنبال حیاتی می گردم
    که ثانیه ای در آن
    خوش باشم.

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

  2. امیر دادویی

    بهمن 25, 1401

    سلام

    بسیار زیباست
    دلمریزاد

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 25, 1401

    درود تان
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیبا و دوست داشتنی و قابل تامل است عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا